About Me

My photo
Kuala Lumpur, Bandar Sri D'sara, Egypt
Amirah Shuhada 18. - perjuangan harus diteruskan . walau apapun badai yang tiba. Orang2 yang dikasihi sentiasa mmberi kekuatan dalam diri dikala jatuh . Tak kan putus air yang dicincang kerana kita punya satu rasa yang sama kasih sayang antara diri sendiri, keluarga Teman rapat & sebagainya .

I miss youuuu sayang :'(

Assalammualaikum.
Hmmmphh , da berapa hari hati aku sayauuu sangat .
asyik2 terkenangkan si baby dalam hati saya ni
Rase da lame sgt tak jumpa baby tau .
Huhuhuhuhu :'(
Tiap2 hari asyik menghitung hari , bile lah dapat jumpa lagi die ni.
da lah comel gila. Taktkala die senyum, menangis,
SEMUANYA AKU RINDUUUU !!
itulah penangan
Syafiqah Maimunah Bt Abu Hanifah.
Anak sedara aku .
Hish ! rinduuu gila kat baby yang baru berusia 2 thn ni.
Makngah rinduuu kau sayang .
Rindduuu kau sehebat makan nasik goreng kg kegemaran mak ngah :(
rindduuuunyaa.
bilalaah dapat g rawang nengok mike ni :'(



comelnyaa bila die senyuuum :'D

sokmooo laa nanges budak ni tau . ishhhh



demam :'( 

geddiiiik sangat la sayang ni :D




-Tammat-

www.tips-fb.com

1 comment:

  1. comel gambar budak2 tu.. nyway entry anda cool.. suka dan datang la jemput join GA dari saya.. sila click sini.. 2nd Give Away dari Magrib

    atau pown, copy dan paste link ini..
    http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/03/2nd-give-away-dari-magrib-ga-datang.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...