About Me

My photo
Kuala Lumpur, Bandar Sri D'sara, Egypt
Amirah Shuhada 18. - perjuangan harus diteruskan . walau apapun badai yang tiba. Orang2 yang dikasihi sentiasa mmberi kekuatan dalam diri dikala jatuh . Tak kan putus air yang dicincang kerana kita punya satu rasa yang sama kasih sayang antara diri sendiri, keluarga Teman rapat & sebagainya .

Menghitung hari

Sedar tak sedar ,
Masa berganti masa,
Hari berganti hari.
Masenya telah pun bakal tiba.
Semoga perjalan ini diberkatiNya .
Harapan keluarga menjadi kekuatan diri.
Inilah Amirah Shuhada,
Bakal menduduki UITM SG PETANI.







www.tips-fb.com

lepak-king dgn PAMELOS sayaaaaa :D

Assalammualaikum :D

& Hye semua .


apa kabar ? baik je kann . da lama tak update blog pasal diri.
lama laah sgt kann . hahahhahha :p
okeyyh harini best gila . actually bukan harini sgt laa kann .
tapi smlm mmg bestgilaaa. takde yang lbh best slain drp dapat jumpa pamelos tersayang .  


mula mula niat nak g uma amal pkol 2.30 . tapi pleh beberapa sbb terpaksa laa jumpa pkol 4 .
mula2 hazirah amik aku kat rumah , then tros g uma amal.
kak hida , kakak hazirah drop kiteorng kat ats grand union ( supermarket ).
pastuh pi laaakat kdai keta si haz amal tim 7 dina nii  . katenya nak mmbayar ape ntah .
hahahha lps tue tnserempak laa shira & faris  . hmmm, suma da bjaya dah skang :')
hahahhahaha bila aku plak niii . takpe takpe . mse brubah , KITA PERLU TEROS BERUSAHA :D


oke then kitaorg jale laa pi groupbase ye :)
hahhahahahhaha , mcm biase kalau jumpa tak pena laa tak gelak'aku rase spnjang kat gb suare kitorang je lbih. hahahhaha mmg gila laa kalau jumpa dorangg ni . tue aku sayang korang ouh !
TIADA SIAPA DAPAT MELAWAN PAMELOS  :DD
hehehehhe . then borak pasal skolah yang bakal suma msok & byk lagi lah , hazirah dgn char kue teow nya,
 dgn teka teki tim pasal obama la.
dina punya teka teki yang geliiii gila pasal adidas laa . dgn lawak amal cte pasal senior dia laaa.
hahahhahahha :D 


setelah skian lame borak mcm org tak brape nak btol , 
brulaaah smpke klimaks & tujuan sbena g gb .
nak tau ape tujuan nya ? agk2 . hahahhha . takpe . nnti aku bgtau kat fb :D
so sapa2 ade kat FB jempot2lah tanya . mgkin anda org yang bertuah tue ke kann . hahha :D


hahahhaha . okeyyhh part last skali nii peling best laaa kaan ,
PERGI PADANG DEPAN SEKOLAH :DD
hahhahahha mmg mngimbau kenangan zaman2 skolah :DD
dulu2 kalau pas balik skola mst kitorang lepak kat pdg kenanga main buaian :D
hmmmm pastuh kan pastuh kann , mst berebut sape dapat buian . hahha :D



* aku, amal, timah ( pemenang amal laa ) :D




hahahhaha pas main , rase pening gilaa kot .
then selapas mengetahui siape pemnang ,kitaorang pon balik laaa .
kne balik jalan kaki plak tue . hahhaha takpe laa kann.
knangan terakhir sblm pi blaja . :'D
huhuhuhuuhuh . Oh alangkah indahnya aku bwk korang sme .
hhahahahha . takpelaa , suma ni mngajar kita berdikari kann :D 
hehehehhe . best gilaaaaa smp tak terkata .
tapi hari yang LAGI BEST BUAT HAZIRAH KAMARUDIN .
sbb dapat biasiswa dari JPA , huhuhuhu .
tahniah sayanggg , saya tau kawan saya semuanya bgos2 termasok kamu yang tgh bace nii ! :D

I ♥ you all  PAMELOS .







with love;
Amirah Shuhada 



www.tips-fb.com

10 Pembasuh Dosa & Penawar Hati


Hassan al-Basri r.a. berkata: "Ketika saya berkeliling di jalan-jalan kota Bashrah dan di pasarnya dengan seorang pemuda ahli ibadah, tiba-tiba saya melihat seorang tabib yang sedang duduk di atas kerusi."
Dia dikelilingi oleh laki-laki, perempuan dan anak-anak.
Di tangan mereka masing-masing terdapat gelas yang berisi air. Mereka meminta petua dan ubat untuk penyakitnya.
Kemudian, pemuda yang bersamaku maju ke depan tabib, lalu dia berkata:
"Wahai tabib, apakah kamu punya ubat yang mampu membersihkan dosa dan menyembuhkan penyakit hati? "
Kemudian, si tabib itu menjelaskan:
"Ambillah sepuluh macam ramuan:
  1. Ambillah akar pohon fakir bersama akar-akar pohon tawaddhu' (kerendahan hati),
  2. Campurkanlah padanya tumbuhan taubat,
  3. Taruhlah ke dalam bekas keredhaan,
  4. Tumbuklah dengan penumbuk qana'ah,
  5. Masukkan dalam kuali taqwa,
  6. Lalu tuangkanlah padanya air malu,
  7. Didihkanlah dengan api mahabbah,
  8. Tuangkanlah ke dalam gelas syukur,
  9. Kemudian kipaslah dengan kipas harapan,
  10. Lalu minum dengan sudu pujian.
Sesungguhnya jika kamu mengerjakan hal itu, maka akan menjadi ubat bagimu dari semua penyakit dan bencana di dunia dan di akhirat." - Dipetik daripada Kitab Nashaihul 'Ibad, Imam Nawawi.





www.tips-fb.com

Nur kasih

Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam
Pada takdir dan harapan

Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan

Nur kasih
Nur kasih

Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran

Nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Ooo kasih
Nur kasih
Oh nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Nur nur ya nur kasih
Nur ya nur kasih
Nur nur kasih
Nur kasih



www.tips-fb.com

sakittttnya kepalaaa aku beberapa hariniii

YA ALLAH AMPUNILLAH SEGALA DOSAKU.
HAMBAMU SGT LEMAH. HAMBAMU SERING ALPA.
JIKA INI DUGAAN MU AKU REDHA.
TAPI SESUNGGUHNYA AKU TERLALU SAKIT , KEPALA KUSAKIT HINGGA KE UMBI.
APALAH HIKMAH DISEBALIK KESAKITAN INI YA ALLAH.
AKU LEMAH AKU LEMAH SMKN LEMAH.
SEMAKI AKU BGN AKU SMKN RASE JATUH .
YA ALLAH PENYAKIT APAKAH YANG ENGKAU SEDANG DUGA HAMBAMU INI.
YA ALLAH JIKA INI SALAH SATU KESUDDAHAN SEGALA CERITA HIDUPKU ,
KAU BERILAH KEKUATAN KEPADA KELUARGAKU , RAKAN2 KU AGAR MENRIMA UJIAN MU INI.
PAPAH LAH MEREKA KE ARAH MU .





AMIRAH SHUHADA :) www.tips-fb.com

Nasihat Ibu Tentang Cinta

Kisah ini datang dari lubuk hati saya sendiri, apa yang saya rasa dan apa yang saya alami sendiri. Saya tidak bermaksud untuk mengeluh apatah lagi mengingkari apa yang telah Allah s.w.t tetapkan kepada saya dan kita semua orang yang beriman dengan-Nya.

Kisah ini saya khabarkan agar apa yang saya lalui tidak berlalu begitu saja tanpa saya kongsi dan tanpa saya rekodkan sebagai panduan bagi diri saya sendiri untuk hari-hari kemudian.

Saya sama seperti orang lain, punya keinginan untuk menyayangi dan disayangi. Walau bagaimanapun, tidak mudah bagi saya untuk jatuh hati pada seorang wanita.

Saya tidak mencari seorang wanita untuk dijadikan kekasih, tetapi saya mencari seorang teman pendamping hidup saya hingga ke akhir hayat saya. Seorang yang boleh mengingatkan saya kiranya saya terlupa, dan yang paling penting wanita yang amat saya percayai untuk mendidik anak-anak saya kelak dan generasi yang akan lahir daripada keluarga kami nanti.

Untuk itu, sejak di bangku sekolah lagi saya telah letakkan beberapa syarat bagi seorang wanita untuk hadir dalam hidup saya, dan dialah orangnya.

Dalam masa beberapa bulan saya belajar di sebuah pusat pengajian tinggi di Petaling Jaya, banyak perkara yang telah saya pelajari.

Yang paling penting buat saya ialah, bagaimana saya mula mengenali wanita-wanita dalam hidup saya kerana saya sejak dari sekolah rendah belum pernah bergaul secara langsung dengan seorang wanita pun dan saya amat peka terhadap larangan pergaulan antara lelaki dan wanita kerana saya bersekolah di sebuah sekolah menengah agama lelaki berasrama penuh.

Lantaran itu, saya tidak pernah punya hati untuk memberi cinta atau menerima cinta walaupun peluang itu hadir beberapa kali.

Saya mula mengenali si dia apabila kami sama-sama terpilih untuk mengendalikan sebuah organisasi penting di tempat kami belajar. Ditakdirkan Allah s.w.t, dia menjadi pembantu saya. Dari situlah perkenalan kami bermula.

Dia seperti yang telah saya ceritakan, bertudung labuh dan sentiasa mengambil berat tentang auratnya terutama stokin kaki dan tangannya. Itulah perkara pertama yang membuatkan saya tertarik padanya.

Dia amat berhati-hati dalam mengatur butir bicaranya, bersopan-santun dalam mengatur langkahnya, wajah yang sentiasa berseri dengan iman dan senyuman, dan tidak pernah ke mana-mana tanpa berteman.

Suaranya amat sukar kedengaran dalam mesyuarat kerana dia hanya bersuara ketika suaranya diperlukan dan tidak sebelum itu. Saya melihat dia sebagai seorang mukminah solehah yang amat menjaga peribadinya dan maruah dirinya. Saya tidak pernah bercakap-cakap dengannya kecuali dia punya teman di sisi dan atas urusan rasmi tanpa dipanjangkan- panjangkan.

Saya seorang yang amat kuat bersembang dan sentiasa punya modal untuk berbual-bual seperti kata teman saya, tetapi dengan dia saya menjadi amat pemalu dan amat menjaga. Bagi saya, itulah wajah sebenar seorang wanita solehah. Dia mampu mengingatkan orang lain dengan hanya menjadi dirinya, tanpa perlu berkata-kata walau sepatah.

Pada hari terakhir saya di sana, saya punya tugas terakhir yang perlu saya selesaikan sebelum saya melepaskan posisi saya dan semua itu melibatkan dia.

Sebaik sahaja semua kerja yang terbengkalai itu siap, saya mengambil peluang untuk berbual-bual dengan dia. Saya bertanya perihal keluarga dan apa yang dia rasa bertugas di samping saya untuk waktu yang amat sekejap itu.

Alhamdulillah dia memberikan respon yang baik dan dari situlah saya mula mengenali dengan lebih dalam siapa sebenarnya pembantu saya ini.

Namun, apa yang memang boleh saya nampak dengan jelas, dia amat pemalu dan dia amat kekok semasa bercakap dengan saya. Selepas itu barulah saya tahu, sayalah lelaki pertama yang pernah berbual-bual dengan dia bukan atas urusan rasmi sebegitu.

Di situlah saya mula menyimpan perasaan, tapi tidak pernah saya zahirkan sehinggalah saya berada jauh beribu batu daripadanya.

Semasa saya berada di Jordan, saya menghubunginya kembali dan menyatakan hasrat saya secara halus agar dia tidak terkejut.

Alhamdulillah, dia menerima dengan baik dan hubungan kami berjalan lancar selama empat bulan sebelum saya balik bercuti ke Malaysia. Kadang-kadang saya terlalai dalam menjaga hubungan kami dan dialah yang mengingatkan.

Dialah yang meminta agar kami mengehadkan mesej- mesej kami agar tidak terlalu kerap. Semua itu menguatkan hubungan kami dan bagi saya dialah teman hidup yang sempurna buat saya.

Walau bagaimanapun, sewaktu saya pulang ke Malaysia bulan lepas, ummi dapat menghidu perhubungan kami. Saya tahu ummi tidak berapa suka anak-anaknya bercinta tetapi saya tidak pernah menjangka ummi akan menghalangnya. Tetapi perhitungan saya silap, amat silap.

Buat pertama kali, adik perempuan saya memberitahu ummi sudah tahu perihal saya dan ummi tidak suka. Saya tidak pernah menganggapnya sesuatu yang serius sehinggalah ummi bercakap secara peribadi dengan saya pada satu hari. Saya masih ingat lagi kata-kata ummi yang buat saya tak mampu membalas walau sepatah.

"I haven't found any entry in Islam that permit what you are doing right now. I haven't heard from anyone that love before marriage is permitted. But I know there's no relationship between male and female except for what is very important and official between them."

"So, may I know what kind of relationship you are having now and I want to hear it from your mouth that it is legal in what you have been learning until now."

"Not a single phrase, nor a word."

"My sweetheart, if you want to build a family, a faithful one, you can never build it on what Allah has stated as wrong and proven false by the way Rasulullah p.b.u.h has taught us. A happy and blessed family come from Allah, and you don't even have anything to defend it as blessed if the first step you make is by stepping into what He has prohibited."

"You can't have a happy family if Allah doesn't help you so, and you must know in every family that stands until their dying day, they have Allah on their side. You can't expect Him to help you if you did the wrong step from the very beginning."

Saya tiada kata untuk membalas kerana semuanya benar. Saya tahu kebenaran itu sudah lama dulu, tetapi saya tak mampu untuk melawan kehendak nafsu saya sendiri. Saya akui, saya tertipu dengan apa yang dipanggil fitrah, dan apa yang dipanggil sebagai keperluan manusia. Cinta tak pernah membawa kita ke mana, andai cinta itu bukan dalam lingkungan yang Allah redha.

Tiada cinta yang Allah benarkan kecuali selepas tali perkahwinan mengikatnya. Itulah apa yang telah saya pelajari lama dahulu dan dari semua kitab Fiqh yang saya baca, tiada satu pun yang menghalalkannya.

Saya tahu kebenaran ini sudah lama dahulu, tetapi saya tidak kuat untuk menegakkannya. Saya tidak mampu untuk menundukkan kemahuan hati saya. Dan kata-kata ummi memberikan saya kekuatan untuk bangkit kembali dari kesilapan saya selama ini.

Ummi berkata:

"It's not me who want you to make a decision like this, but Allah tells you so."

Saya percaya, itulah yang terbaik buat saya dan dia. Dengan kekuatan itulah saya terangkan kepadanya, dan alhamdulillah dia faham. Amat faham.

Walaupun air matanya seakan air sungai yang tidak berhenti mengalir, tetapi dia tahu itulah yang terbaik buat kami. Dia meminta maaf kepada ummi kerana menjalinkan hubungan yang tidak sah dengan saya, tetapi ummi memberi isyarat, janganlah bimbang.

Andai ada jodoh kamu berdua, insya-Allah, Dia akan temukan kamu dalam keadaan yang jauh lebih baik dari sekarang.

Hidup saya sekarang lebih tenang kerana tiada apa yang menggusarkan hati saya lagi. Hidup saya lebih suci dan saya boleh bercakap kembali tentang agama saya dengan lebih bebas tanpa dihantui oleh perasaan berdosa.

Bagi saya, dan dia, inilah saat untuk kami muhasabah kembali diri kami dan kami betulkan kembali segala kesilapan yang telah kami buat. Inilah saat untuk kami kejar kembali cita-cita kami dan sediakan diri untuk menjadi seorang ibu dan ayah yang berakhlak mulia dan berperibadi tinggi. Inilah masanya kami insafi kembali keterlanjuran kami dahulu dan memohon moga-moga Allah sudi maafkan kami.

Sesungguhnya Ya Allah, aku insan yang sangat lemah. Aku tidak mampu melawan godaan syaitan yang tidak pernah jemu, juga hambatan nafsu yang tidak pernah lesu. Ampunkanlah aku.

Walau bagaimanapun, perpisahan ini hanya untuk sementara. Saya telah berjanji dengan diri saya sendiri, dialah yang akan jadi teman hidup saya nanti.

Sesungguhnya pencarian saya untuk seorang calon isteri telah berakhir. Insan seperti dia hanya satu dalam seribu. Mana mungkin saya melepaskan apa yang amat berharga yang pernah hadir dalam hidup saya.

Insya-Allah, sekiranya Allah s.w.t panjangkan umur, sebaik sahaja saya tamatkan pengajian saya di sini, saya akan kembali ke Malaysia dan melamarnya untuk menjadi permaisuri di hati saya. Insya-Allah, saya akan setia menunggu saat itu, dan saya akan berusaha sedaya-upaya saya untuk mengekalkan kesetiaan saya.

"Sekiranya kita telah bertemu dengan seorang insan yang amat mulia sebagai teman dalam hidup kita, janganlah lepaskannya kerana kita tidak tahu bilakah pula kita akan bertemu dengan insan yang seumpamanya."
Siapakah lagi dalam dunia ini yang menjaga adab berjalan antara lelaki dan perempuan sebagaimana yang ditunjukkan oleh Nabi Musa a.s dan puteri Nabi Syuaib a.s beribu-ribu tahun dahulu?

- Artikel iluvislam.com
www.tips-fb.com

pamelos daaaaaay :')


        HAPPY PAMELOS DAY ♥       
  • NUR AMALINA AZMI BT ZUL AZMI
  • HAZIRAH BT KAMARUDIN
  • NURFARAH DINA BT AZMI
  • FATIMAH AMIRAH BT LOKMAN



 nickname dari hadapan;
JAWS ( amalina ) , BUNTAL  ( hazirah ) , KAMBING ( shuuuu ) , PIGGY  ( dina ) , TAPIR ( timah )  


sudah lebih kurang 5 tahun lebih kita org kawan,hahahhhaha . byk gila suka & duka .
gadoh , tak yah cte laa kan .byk kali sgt , tapi nak buat canaaa kan,
airr yang dicincang tidak akan putos . walaupun apa2 pon jadi
kita org selalu bersama , ngumpat same2 , kongsi masalah same2 .
tak boleh betol laa hidup tanpa korang . TAK BOLEH .
sbb ape ? sbb aku sayang korangg mcm aku sayang diri aku & family sendiri .
sorry bebanyak mintak sorry sbb aku slalu jee terkecik kan hati sape2 eh .
( hasutan jahat tidak pena putus ) huuu :(
SORRY .
hmmmmphh,
selalu org ckap getaran bercinta en ,
inilah getaran cinta aku ,
GETARAN CINTA AKAN PAMELOS .
hahhahahha <3
mst org plik en , ape bnd laaa pamelos tue .
best sgt ke ? nape tak buat group nama sleep over club ke , gossip girl ke ,
mak joyah bli tempoyak ke kaaann ? hahahhaha.
kisah bermula dari Hazirah kot . ( tak ingat sgt )
tapi yang  aku pasti
PAMELOS = BUAH TOMATO YANG BESAR .
hahhahha plik kankan ? mgkin name tue diambil sbb pamelos ni come come blako.
tak caya ? hahhha , tak caya sudaah ;P
huhuuuuh , tapi tak dapat smbut ats beberapa mslh.
tapi takpe , jgn risau ok gediks2 skalian ,
InsyaAllah ade rezeki kita smbut okeyhh .
jika ade jodoh tak ke mane kan kan ? :)
heeeeeeeeeeeeeee :D
banyak gilaaa kenangan2 yang tak boleh lupa ,
amalina dgn air mata nya ,
hazirah dgn siti nurhalizanya ,
dina dgn cite hingus nya,
fatimah dgn gelak mengade2 die ,
HAHAHHAHHAHHAHHAHAHA :DD
klakaaa klaaakaaa . ( sengih sorang2 )
plik kaaan , tapi
itulaaah cinta Amirah Shuhada terhadap insan bernama 
' SAHABAT SELAMANYA ' 




Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers




  
There are many people
that we meet in our lives
but only a very few
will make a lasting impression
on our minds and hearts
It is these people that we will
think of often
and who will always remain
important to us
as true friends

~ Susan Polis Schutz ~



with love;
Amirah Shuhada



-Tammat-
www.tips-fb.com

I'm Not Interested On Facebook Anymore :)

Tidak Perlu Tambah/Cari Saya di FACEBOOK lgi .
Saya sudah tidak meminati Facebook lagi.
Sekian terima kasih :)





apa-apa / sebarang mslh sila hubungi saya ataupun tanya saya di



-Tammat-







www.tips-fb.com

Babyyy i neeed to see youuuu ♥

Assalammualaikum.
aku ni takde kerja lain laa kan , asyik dok cte pasaal anak org je .
hahhahahaha . Bila laa Ammar Sufyan Rostin ni nak berFamily plak kann .
Knal tak Ammar ? abang akuuu lewwwh .
hahahhahahha :D
Hmmm, harini aku nak cte pasal anak sdre aku yang sorang nio plak.
WAN MUHAMMAD ZUHAIRI ♥
Anak sulong kepada Fariza Tokhsan & Wan Muhammad Amin :)
Comeeeeel gilaa weyhh . Hensem sgt budaknyaa.
1st time jumpa da buat aku jatoh ccintaa dah.
hahhahha , ingat lagik mse 1st time jumpaa,
aku mula2 sje jelaah nak buat2 nak dokong baby ni,
Last2 dia pegang tgn aku , aku pon ape lagi..
amik dan CULIK la skjp .
hahahhahaha , mgkin senyuman & gigi aku yang menyerlah ni buat die terpikat koot.
Hahahahahahahahahahahahahahahaha :DD
takpela , nnti jumpa lagi oke baby .
makngah doakan anak sedara mkngah sentiase sihat berjaya dunia & akhrt InsyaAllah. :)

I YOU :)









With love;
Amirah Shuhada Rostin


-Tammat-




www.tips-fb.com

Alhamdulillah , 2 mggu yang bermanfaat ;)

Masiih lagi segar dalam ingatan aku ,Puan Faizah ali cakap ,
" eh bagooos anak buah aku "
HAHAHAHHAHA :D
beeeeest kan kalau dapat pangkat anak buah kpd cikgu .
Hehehhehehhe . rase bangga kejap :8)
mane taknya , stelah berhempas pulas ,
aku dan geng2 librarian Form1 & Form 2
key in data buku2 baru2 dalam pc.
Gilaaaaaaaa weyyh .
hari2 ade lah dalam 80 buku buat .
Dgr mcm skit en ?
bantyaaaaak gilaaa nak buat sbenanya .
Dalaah kne mnghadap pc dari pkol 9 smp stu .
Non stop.
Aku saje malas nak g kantin .
Maluuuh bebenoow laa.
Taktau laa nape.
mgkin sbb pangkat aku skarang EX STUDENT kay skola tue je koot.
Tapi takpelah .
pengalaman dua mggu yang bermakne.
Hahahhahahha, sempat laa awok kerjaa skejap.
slaluuuuu jumpa
Hahhahahhaha . comel laa budak tue .
Nasib baik laa da bsr,
kalau kecik mcm baby , akk da cium2 pipi tue tau ? Hahhahhaha :'D
pastu jumpaa ngn yaya . lain benoow mukanya drp facebook . Hee <3
Dgn adik nama Syaneena ;)
Pasni da tak de dah kooot pegi skola :(
Haaaapppy but sdh gilaa .
yelaah mne taknyaa, asyik terkenangkan skola,
RINDUUUU knangan2 mse kat skola dlu2 :'(
sape tak rinduu kot.
semua org rinduu bila dah hbs skola.
btol tak ex F5 ? :(
paling RINDUUUUUU skali time F5 laah.
mkn sme2, tido dlm kelas sme2.
Huhuhuhuu :')
Massssssiiih segaar di benak ingatan :"D




dorangg ni laah slalu di sisi saya semasa berhempas pulas mase Form 5 2010 :')



Puan H yang selalu bg saya support ;')


5 Hemah , aku sayang koraaaang gilaaa :'D




* zaman2 nakal :P




muahmuah :*




* one of my Bestie <3





 
harini & selaaaaaaaaaaamaaanyaa Amirah Shuhada Rostin sayaaaang korang semua :'D
samapai tue bangka, smp gg takde, smp dahi da kedot2,
SMKBSD(1) dalam kenangan :'D



-Tammat-







www.tips-fb.com

Babyyyyyyyyyyyy Boooy :DD

' I MISS YOU SAYANG ' ? :D

Syafiqah Maimunah


Assalammualaikum.
Harini cek nak habaaaq maaii skit cek oii,
Hahahhahahha , happy bebenoww laa mike skarang ni tau ke idak ?
Mcm mane tak happy nya, da dapat anak sedara baru la katakan .
Ngeee ;)
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.
Baby selamat dilahirkan .
TAK SABAR NAK MELAWAT.
Cahaya mata kepada Abu Hanifah & Nur 'atiqah ini telah diberikan nama
    Muhammad Miftah bin M.Abu Hanifah   
pada 22 April 2011 :)










-Tammat-

www.tips-fb.com

comel kan ? :D












+ : i can't stop on loving you kitties <3
www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...