About Me

My photo
Kuala Lumpur, Bandar Sri D'sara, Egypt
Amirah Shuhada 18. - perjuangan harus diteruskan . walau apapun badai yang tiba. Orang2 yang dikasihi sentiasa mmberi kekuatan dalam diri dikala jatuh . Tak kan putus air yang dicincang kerana kita punya satu rasa yang sama kasih sayang antara diri sendiri, keluarga Teman rapat & sebagainya .

Alhamdulillah , 2 mggu yang bermanfaat ;)

Masiih lagi segar dalam ingatan aku ,Puan Faizah ali cakap ,
" eh bagooos anak buah aku "
HAHAHAHHAHA :D
beeeeest kan kalau dapat pangkat anak buah kpd cikgu .
Hehehhehehhe . rase bangga kejap :8)
mane taknya , stelah berhempas pulas ,
aku dan geng2 librarian Form1 & Form 2
key in data buku2 baru2 dalam pc.
Gilaaaaaaaa weyyh .
hari2 ade lah dalam 80 buku buat .
Dgr mcm skit en ?
bantyaaaaak gilaaa nak buat sbenanya .
Dalaah kne mnghadap pc dari pkol 9 smp stu .
Non stop.
Aku saje malas nak g kantin .
Maluuuh bebenoow laa.
Taktau laa nape.
mgkin sbb pangkat aku skarang EX STUDENT kay skola tue je koot.
Tapi takpelah .
pengalaman dua mggu yang bermakne.
Hahahhahahha, sempat laa awok kerjaa skejap.
slaluuuuu jumpa
Hahhahahhaha . comel laa budak tue .
Nasib baik laa da bsr,
kalau kecik mcm baby , akk da cium2 pipi tue tau ? Hahhahhaha :'D
pastu jumpaa ngn yaya . lain benoow mukanya drp facebook . Hee <3
Dgn adik nama Syaneena ;)
Pasni da tak de dah kooot pegi skola :(
Haaaapppy but sdh gilaa .
yelaah mne taknyaa, asyik terkenangkan skola,
RINDUUUU knangan2 mse kat skola dlu2 :'(
sape tak rinduu kot.
semua org rinduu bila dah hbs skola.
btol tak ex F5 ? :(
paling RINDUUUUUU skali time F5 laah.
mkn sme2, tido dlm kelas sme2.
Huhuhuhuu :')
Massssssiiih segaar di benak ingatan :"D




dorangg ni laah slalu di sisi saya semasa berhempas pulas mase Form 5 2010 :')



Puan H yang selalu bg saya support ;')


5 Hemah , aku sayang koraaaang gilaaa :'D




* zaman2 nakal :P




muahmuah :*




* one of my Bestie <3





 
harini & selaaaaaaaaaaamaaanyaa Amirah Shuhada Rostin sayaaaang korang semua :'D
samapai tue bangka, smp gg takde, smp dahi da kedot2,
SMKBSD(1) dalam kenangan :'D



-Tammat-







www.tips-fb.com

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...