About Me

My photo
Kuala Lumpur, Bandar Sri D'sara, Egypt
Amirah Shuhada 18. - perjuangan harus diteruskan . walau apapun badai yang tiba. Orang2 yang dikasihi sentiasa mmberi kekuatan dalam diri dikala jatuh . Tak kan putus air yang dicincang kerana kita punya satu rasa yang sama kasih sayang antara diri sendiri, keluarga Teman rapat & sebagainya .

Adik-adik saya :-)

okeyy , siapakah mereka ?
  • comel ?
  • pandai ?
  • cantik ?

itu semestinya terletatak pada adik2 ku Aida & Hani.
sejak diorang ade saya rase diorang slalu je
"  Cerahkan Hari Saya "
walaupun baru je kenal . Hahahhaha .
bertuah betol aku kan ?
hidup nie tak pena sunyi ,
mereka adalah antara yang slalu mnemani.
dengan bertambahnya "keluarga" baru dalam hati aku nie.
adik-adik ku , saya mintak maaf kalau byk salah or kecikkan hati.
tapi walau apa pun jadik , saya Amirah Shuhada akan slalu bsama korangg <3
tak kirala ape2 pun mslah korang , jom kita share2 sme2 keyh ?
itu yang penting , 'KERJASAMA' :D




sorry terpaksa cilok. Hehehhe :D


p/s: i love you guys <3


-Tammat-
www.tips-fb.com

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...